top of page

קורס העמקה בציור דיוקן

ללמוד לצייר עם שירן | קורס העמקה בדיוקן

שיפור, דיוק וחיות לציורי הדיוקן שלך

 

למדת איך לצייר דיוקן אבל משהו בציור מרגיש עדיין מעט שטוח? 

היית רוצה למצוא דרכים מעמיקות לדייק בפרופורציות ולהבין את הקשר בין כל החלקים הבונים את הפנים? או להכניס יותר חיות לדמויות? 

 

קורס העמקה בציור דיוקן בא לעשות בדיוק את אלה! 

הקורס בא לעזור לנו לעבור ממקום שטוח בציור פנים למקום נפחי וחי יותר, וזאת נעשה באמצעות עבודה בכתם (הצללות), הבנה עמוקה יותר של האנטומיה של הפנים ותיאור טקסטורות.

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לאלה שכבר מצייר/ת דיוקנאות אבל רוצה להעמיק את הידע שלו/שלה בציור פנים לקבלת דיוקנאות נפחיים וחיים יותר.

ללמוד לצייר עם שירן | קורס העמקה בדיוקן

"

"לומדת אצלך בשיעורים אונליין, ומגשימה לעצמי חלום פרטי. שיעורים שאני מחכה להם בשמחה, שיעורים שמתנהלים בחן רב, בסבלנות, בהתאמה מושלמת לצרכים ובקשות שאני מעלה בלימוד ציור, ואמונה ביכולת התלמידה.  האפשרות לחזור ולצפות בכל שיעור באתר, הזמינות והעזרה בתשובות מעבר לשעת השיעור, לא יסולאו בפז. אחרי 5 שיעורים איתך כבר רואה שיפור ניכר.  תודה תודה."

אריאלה, שיעורים פרטיים אונליין

מה בקורס?

קווים וכתמים

בתחילת דרכנו בציור, הקווים שנצייר הם העוגן שלנו. הקווים הם אלה שיתנו לנו את תחושת הביטחון שהמסגרת שלנו נכונה, ששמנו הכל במקום הנכון ושהכל ברור. אבל אחד הדברים שמעניקים את תחושת הריאליזם הגדולה ביותר בציור הוא כאשר אותו הקו נמס לו אל תוך כתם, אל האזור המוצל אליו מוצמד אותו הקו. כי הקו יוצר תחושה שטוחה בציור והכתם הוא זה שמחייה אותו.
בעצם, מה שנבקש לפתח היא ראייה ותיאור של כתמים ופחות של קווים. 

חלק זה של הקורס יעמוד על ההבדל בין השניים, איך לבצע את המעבר וגם איך להשתמש בשניהם לטובתנו.

 

העמקה בציור עיניים

ככל שנכיר יותר את מבנה העין, כך נוכל לתאר אותה בצורה ריאליסטית יותר. הרבה פעמים אנחנו נמשכות ונמשכים לכל הפרטים הקטנים בעין שלדעתנו ייצרו את הריאליזם והחיות בה, אבל זה לא תמיד נכון (ולרוב בדיוק להיפך). בקורס העמקה בציור דיוקן נלמד מהם החלקים החשובים ליצירת מראה ריאליסטי ואיך להוציא את המיטב ממה שלפנינו (בין אם זה אדם או תמונה). 

 

העמקה בציור אף

בקורס ציור דיוקן למדנו איך לצייר את האף מתוך מבנה של תיבה, אבל מערכת העצמות והסחוסים שמרכיבה את האף היא עשירה יותר. בהתחלה עדיף שנדגול בתיאור מינימליסטי, אבל ככל שנעמיק כדאי שניתן במה למבנה העשיר של האף. קורס ההעמקה מלמד על מערכת העצמות והסחוסים שמרכיבים את האף, מלמד כיצד נוכל למצוא אותם בהתבוננות ולתאר אותם בציור. כך נוכל לקבל ציור נפחי וחי יותר. 

 

העמקה בציור שפתיים

מתי להכניס ברק? מתי לתאר את החרצים הקטנים בשפתיים ואיך? כל זאת ועוד בשיעור מיוחד על העמקה בציור שפתיים. 

 

הצללות פנים

העמקה בכל הפרטים הקטנים מאבדים את משמעותם אם לא נתייחס לשטח הגדול של הפנים - המצח, הלחיים והסנטר. הטופוגרפיה של הפנים היא מעניינת וגם היא תוצר של השכבות שתחת עור הפנים. בקורס נדבר על האנטומיה של הפנים, איך היא באה לידי ביטוי בשכבה החיצונית ואיך לתאר אותה באמצעות הצללות. 

טקסטורות

לציור יש הרבה כוח דרך הייצוג של האנושיות שלנו. האופי יכול להתבטא במבט, אבל גם בקמטים שעל פנינו, ובכל מיני פרטים קטנים וייחודיים שיש לנו, כמו שומות ונמשים. בקורס ההעמקה נלמד כיצד לצייר קמטים, שומות ונמשים כדי שנוכל לתאר את הייחודיות של הפנים של אלה שלפנינו בגאווה. 

ללמוד לצייר עם שירן | קורס העמקה בדיוקן

סיכום

קורס העמקה בציור דיוקן הוא קורס מושלם לכל מי שרוצה להכניס יותר חיות ועומק לדיוקנאות מצוירים. 

דרך מעבר מציור קווי שיוצר תחושת שטיחות לציור עשיר יותר בהצללות, והבנה עמוקה של מבנים ואנטומיה, תוכלו לקחת את הדיוקן למקום עשיר יותר שנותן אשלייה חזקה יותר של ריאליזם. 

 

הקורס מתאים למי שכבר התנסו בציור דיוקן וחשקה נפשםן בציור דיוקנאות עם יותר עומק וחיות. 

 

תרצו להעיר את הדיוקנאות שלכםן לחיים? הצטרפו לקורס וגלו איך להגשים את הרצון. 


תכני הקורס זמינים עבורכם/ן ללא הגבלת זמן!

מה שאומר שתוכלו ללמוד בקצב האישי שלכם/ן, היכן שתחפצו וגם תוכלו לחזור ולצפות בשיעורים שוב במידת הצורך. ללמוד לצייר זה תהליך המבקש התמדה וזמן - הקורס הזה יישאר זמין עבורכםן בכל עת שתרצו.

איך תקבלו גישה לקורס?

לאחר ההרשמה יישלח אליכם/ן מייל עם פרטי ההתחברות לעמוד הקורס.
לפעמים המייל מגיע לתיבת הספאם/תוכן פירסומי, אז שווה לבדוק גם שם אם האישור לא הגיע לתיבה הראשית.

עלות: 400 ש"ח 
לחצו לשדרוג
הקורס לחבילה
במחיר אטרקטיבי
חבילת ציור פיגורטיבי >
חבילת ציור דיוקן >

* ניתן לבטל את ההרשמה לקורס תוך 48 שעות ממועד הרכישה

bottom of page